Ziyaret Saatleri ve Kuralları

Refakatçı Politikamız




ZiyaretSaatleriKuralları_2.jpg


REFAKATÇİ  POLİTİKAMIZ

● Hastaya refakatçı gerekip gerekmediği hastanın doktoru tarafından belirlenir. 
● Refakatçı bir kişi ile sınırlandırılır. 

● Hasta odalarında bulundurulan eşyalar dikkatli ve özenli kullanılmalıdır.
● Taburcu olunurken, teslim alınan tüm malzemeler tam olarak teslim edilmelidir.
   
(kumanda, battaniye, refakatçı kartı vb.)

● Acil durumlarda hasta başında ve WC duvarında bulunan kırmızı yardım düğmesine basarak acil yardım desteği alabilirsiniz. 

● Atıklarınız ile ilgili;
   » Hastanın vücut sıvıları ile bulaşan atıklarınızı (tükürük, kan, idrar, gaita vb.) uygun şekilde kapatıp  kırmızı 
renkli plastik torbalara atınız.
   
»   Evsel atıklarınız (yemek artıklarınız, meyve kabukları vb.) siyah renkli plastik torbalara atınız.
   
»  Kağıt, karton, plastik, cam ve metal ambalaj atıkları, vücut sıvıları ile bulaşmış olmamaları şartıyla diğer atıklardan ayrı olarak mavi renkli plastik torbalara atınız.

● Hastalığınız veya tedavinin gidişatı hakkında aklınıza takılan her türlü soruyu vizit saatlerinde doktorunuza sorabilirsiniz. 
● Hasta bilekliğinizin üzerindeki bilgilerin doğruluğundan emin olunuz.
   »  Hasta bilekliğinizi taburcu oluncaya 
kadar çıkarmayın, yıpranması ya da çıkması durumunda hemşirenizden yenisini isteyiniz.
   » Hasta bilekliğinizle 
bakım ekibinin, her işlem, girişim veya  ameliyattan önce kimliğinizi doğrulandığından emin olunuz. 

● Serviste ve hasta odalarında sigara içilmesi kesinlikle yasaktır ve cezai işlem uygulanmaktadır. 
● Hasta odalarında bayan hastalara bayan refakatçı,  erkek hastalara erkek refakatçı kalması hususunda hasta mahremiyeti açısından olduğunca dikkat edilmelidir. 
● Yoğun bakım birimlerinde refakatçı bulundurulamaz. 

● Şikayet, öneri ve  teşekkürlerinizin olması durumunda yazılı olarak
   » öneri ve şikayet kutularına hastanemiz web 
sayfasından bildirim yapabilir ya da
   »  hasta hakları birimine başvurabilirsiniz. 

● 
Yatış ve taburcu işlemleriniz ile ilgili teknik soruları kat sekreterinize iletebilir ve ondan yardım isteyebilirsiniz. 
● Hasta odasında bulunan telefon ile görüşme yapabilirsiniz.
   » Dahili numaranız telefon üzerinde yazılı olup 
ayrıca görevli sağlık personelinden de yardım alabilirsiniz. 

● Hastalarımızın rahatı düşünülerek son teknoloji olarak hasta yatakları hastanemize alınmıştır,
    » yanlış kullanımı 
sonucu arızalanmaları  önlemek için lütfen yatak kullanımında dikkatli olunuz ve
    » görevli personelimizden 
yardım isteyiniz. 
● Hasta yataklarına ziyaretçi ve refakatçilerin oturmaması önemle rica ederiz. 
● Her hasta ve yakını, odasında ve yatak başında bulunan el dezenfektanlarını  gerekli durumlarda mutlaka kullanmalıdır. 

● Hasta ve yakınları, odasında ve hasta odalarında, tuvalet ve banyoda gördükleri aksaklıkları servis sorumlu hemşiresine bildirebilir. 
● Tuvalet ve banyoda sıvı sabun, kağıt havlu ve çöp kutularının dolu ve/veya çöp poşeti olmaması durumunda servis personeline hatırlatılmalıdır.
    » Tuvalet ve banyoların temiz tutulmasına özen gösterilmelidir. 

● Hastane yemeklerimiz konusunda uzman diyetisyenlerimizin öneri, kontrol ve onayı dahilinde hazırlanmaktadır.
   » Hastanede bulunduğunuz süreçte sağlığınıza daha hızlı kavuşmanız amacıyla hastane yemekleri haricinde dışarıdan yemek yememeniz önerilmektedir. 




17 Haziran 2025