SEAH’ta “Hasta Karşılama, Yönlendirme, Diksiyon ve Etkili İletişim” Eğitimi
25 Şubat 2022

SEAH’ta
“Hasta Karşılama, Yönlendirme, Diksiyon ve Etkili İletişim” Eğitimi

Hastane çalışanlarımız
“hasta karşılama, yönlendirme, diksiyon ve etkili iletişim” eğitimi aldı.

SEAH_İletişimEğitimi_5.jpg

Eğitim,
Sağlıkta Kalite Standartları doğrultusunda
“Hastaların hizmete erişimini kolaylaştırmak üzere hastanede karşılama, danışma ve yönlendirme hizmeti verilmelidir” hedefi doğrultusunda yapıldı.

Eğitim konuları;
• Hasta ve hasta yakınlarıyla etkili iletişim
• Hasta yakınları ile etkileşimi verimli hale getirme
• Karşılaşılan sorunlara çözüm odaklı yaklaşma
• Sağlıklı iletişim kurmanın önemi

Eğitim,
Adapazarı Halk Eğitim Merkezinin katkıları ile hastanemizde gerçekleşmiştir.

SEAH_İletişimEğitimi_2.jpg

Eğitim,
Adapazarı Halk Eğitim Merkezi Eğitmeni
Mustafa Şahin tarafından verildi.

Konferans salonunda gerçekleştirilen eğitim, hastane personelimiz tarafından büyük ilgi gördü. 





SEAH_İletişimEğitimi_MANŞET.jpg

  • SEAH_İletişimEğitimi_MANŞET.jpg
  • SEAH_İletişimEğitimi_1.jpg
  • SEAH_İletişimEğitimi_2.jpg
  • SEAH_İletişimEğitimi_3.jpg
  • SEAH_İletişimEğitimi_4.jpg
  • SEAH_İletişimEğitimi_5.jpg
  • SEAH_İletişimEğitimi_6.jpg
  • SEAH_İletişimEğitimi_7.jpg
  • SEAH_İletişimEğitimi_8.jpg