SEAH’ta
“Hasta Karşılama, Yönlendirme, Diksiyon ve Etkili İletişim” Eğitimi
Hastane çalışanlarımız
“hasta karşılama, yönlendirme, diksiyon ve etkili iletişim” eğitimi aldı.
Eğitim,
Sağlıkta Kalite Standartları doğrultusunda
“Hastaların hizmete erişimini kolaylaştırmak üzere hastanede karşılama, danışma ve yönlendirme hizmeti verilmelidir” hedefi doğrultusunda yapıldı.
Eğitim konuları;
• Hasta ve hasta yakınlarıyla etkili iletişim
• Hasta yakınları ile etkileşimi verimli hale getirme
• Karşılaşılan sorunlara çözüm odaklı yaklaşma
• Sağlıklı iletişim kurmanın önemi
Eğitim,
Adapazarı Halk Eğitim Merkezinin katkıları ile hastanemizde gerçekleşmiştir.
Eğitim,
Adapazarı Halk Eğitim Merkezi Eğitmeni Mustafa Şahin tarafından verildi.
Konferans salonunda gerçekleştirilen eğitim, hastane personelimiz tarafından büyük ilgi gördü.